Our Stories

معدن و صنایع معدنی، از محورهای اصلی دومین رقابت علمی کنز

دومین دوره رقابت علمی کنز ۱۴۰۰ امسال در حالی برگزار می‌گردد که به سبب همکاری گروه صنعتی و معدنی زرین با این رویداد، حوزه «معدن و صنایع معدنی» برای نخستین بار از محورهای این رقابت علمی است.

بخش‌های رقابتی

هر دستاورد علمی و فناوری درقالب ایده، کتاب، مقاله، اختراع، نمونه اولیه، MVP  و یا محصول جدید در این رقابت علمی قابل قبول است

درباره کنز

 بنیاد علم و فناوری مصطفی با پیروی ازآموزه‌های اسلام، فعالیت‌های خود را درزمینه گسترش علم و فناوری در جهان اســـلام دنبال می‌کند و برنامه‌هایی چون تقدیر از دانشمندان جهان اسلام، معرفی استعدادهای جوان و گسترش همکاری در حوزه علوم و فناوری‌های نوین را در دستور کار خود قرار داده‌است. در همین راستا بنیاد علم و فناوری مصطفی رقابت علمی کنز (کاربرد دانش و اندیشه برای جامعه) را در بین دانشمندان، دانشگاهیان و نوآوران جوان زیر ۴۵ سال جهان اسلام برگزار می‌نماید.

محورهای کنز

این رقابت علمی با هدف به‌کارگیری علم، فناوری و نوآوری در حل مشکلات جهان اسلام در حوزه‌های مختلف زیر برگزار می‌گردد. شرکت‌کنندگان می‌توانند درقالب ویدئویی۳ تا ۵ دقیقه‌ای، دستاورد علمی و یا راهکارهای نوآورانه خود در حل مشـــکلات جهان اسلام را معرفی نموده و در سایت رویداد بارگذاری نمایند.

  1. اقتصــــاد، بانکداری و تامین مالی
  2. آب، محیط زیسـت و انرژی
  3. فناوری اطلاعات و ارتباطات
  4. بهداشت و فناوری پزشکی
  5. حمل و نقل
  6. و حوزه ویژه ۱۴۰۰: معدن و صنایع معدنی

جوایزکنز

  1. مدال و تقدیرنامه کنز
  2. نشان طلای ۳۰ گرمی
  3. کمک هزینه فرصت مطالعاتی به ارزش ۲۰۰۰ دلار
  4. امتیاز ویژه جهت بهره‌مندی از پلتفرم‌های شبکه‌سازی‌ بنیاد علم و فناوری مصطفی شامل: EISA و STEP
  5. هرراه حلی برای چالش‌های اعلام شده توسـط موسسات بین‌المللی، به‌منظور همکاری و تجاری سازی راه‌حل، درصورت تمایل، به موسسه مرتبط تحویل داده می‌شود.
همکاری گروه صنعتی و معدنی زرین با دومین دوره رقابت علمی کنز بنیاد علم و فناوری مصطفی (ص)

دیدگاهتان را بنویسید